Opublikowano Dodaj komentarz

Promocja sklepu internetowego w sieci

Każdy przedsiębiorca otwierający nowo powstały sklep internetowy musi zdawać sobie sprawę z tego, że aby zacząć sprzedawać powinien od razu rozpocząć promocję. Jest to jeden z pierwszych kroków, które należy podjąć po otwarciu. Promocja sklepu internetowego w sieci można przeprowadzić samodzielnie bądź wynająć firmę, która się w tym specjalizuje i zrobi to profesjonalnie. Po przyswojeniu odpowiedniej dawki wiedzy, promocja sklepu internetowego w sieci wcale nie jest czym nadzwyczaj trudnym. Pochłania za to ogromną ilość naszego czasu. W przypadku małych firmy samodzielna promocja oczywiście ma dużo sensu. Szczególnie, że na początku działalności liczy się każdy grosz. Jakie są najskuteczniejsze metody reklamowania naszego sklepu w sieci?

Pozycjonowanie i prowadzenie bloga

promocja sklepu internetowego w sieci

Te dwa elementy warto wymienić w jednym punkcie, gdyż są ze sobą w pewien sposób związane. W jaki sposób? Otóż zamieszczanie wartościowych tekstów na blogach przypisanych do naszej witryny internetowej zwiększa jej pozycjonowanie, ale o tym za chwilkę. Pozycjonowanie jest chyba najpopularniejsza metodą promocja sklepu internetowego w sieci. Wymaga od nas także największego zasobu wiedzy. Jaki ma być skutek pozycjonowania? Nasz sklep ma się znaleźć wysoko w wynikach wyszukiwania Google. Całe działanie opiera się w dużej mierze na odpowiedniej treści na stronie www, jej optymalizacji, a także zdobywaniu linków. Pewien wpływ na skuteczność pozycjonowania mają treści zamieszczane na naszym blogu. Jego treść to także świetna przynęta na potencjalnego klienta. Silna storna internetowa pozwoli użytkownikom na odnalezienie poszczególnych wpisów w wyszukiwarkach. O płatnych metodach promocji sklepu internetowego dowiesz się więcej tutaj.

Media społecznościowe

promocja sklepu internetowego w sieci

Media społecznościowe, w tym Facebook, jest doskonałym medium do promowania własnego sklepu internetowego w sieci. Jak najlepiej przeprowadzić promocja sklepu internetowego w sieci za pośrednictwem Facebooka? Poprzez stworzenie strony Facebook’owej swojego sklepu, można także wykorzystać do tego celu reklamy Facebook Ads. Na profilu zamieszczamy wszelkiego rodzaju informacje związane z nasza firmą, które mogą być interesujące dla naszych użytkowników. Najważniejszym celem jest zdobycie jak największej liczby udostępnień Twoich postów, polubień oraz komentarzy.

Fora tematyczne

promocja sklepu internetowego w sieci

Pisanie na forach tematycznych często jest pomijane w trakcie promocja sklepu internetowego w sieci. Nie jest to słuszne. Dlaczego? Ponieważ wypowiadając się na forach, pomagając użytkownikom i doradzając im tworzysz swój wizerunek eksperta. Od czasu do czasu możesz także podsuwać im odnośniki do konkretnych produktów na swoim sklepie, który spełni ich oczekiwania oraz rozwiąże istniejący problem. Nie warto tego jednak robić przy pierwszych 50 postach, ponieważ, najprawdopodobniej, zostaniesz uznany za spamera. Pomaganie użytkownikom ma jeszcze drugi plus. Fora bardzo często pozwalają także na dodawanie swojego linka do strony bądź w podpisie postu. Takie działanie wspomoże Twoje pozycjonowanie. Tutaj przeczytasz o bezpłatnych formach promocji sklepu internetowego.

Newsletter

Większość z nas zgodzi się z tym, że kampanie mailingowe nie są już tak skuteczne jak kiedyś. Jednakże nie oznacza to, że nie działają. Trzeba jedynie lepiej je rozplanować i bardziej się postarać podczas konstruowania maila. Newsletter czy też mailing musi oferować klientowi coś co zachęci go do podjęcia akcji (nowości, kupon zniżkowy, wartościowa wiedza itd.). To od tego co zawrzesz w mailu będzie zależało zachowanie użytkownika podczas wizyty w Twoim sklepie.

Reklamy AdWords

Reklamy AdWords są jedną z płatnych promocja sklepu internetowego w sieci. Największą korzyścią jaką przynosi ona naszej stronie jest liczba odwiedzin, która w późniejszym czasie może przełożyć się na podjęcie ewentualnego działania przez klienta i konwersje. GA jest w pewnym sensie studnią bez dna, gdyż reklamy trzeba stale opłacać. Gdy już zakończymy kampanię odwiedziny w naszym sklepie ograniczą się do ilości sprzed kampanii. Jak działają reklamy AdWords? Po stworzeniu kampanii link do Twojego sklepu będzie wyświetlał się w wynikach wyszukiwania Google.

Współpraca z Profitstore


Jeśli interesuje Cię taka forma zwiększania swojego zasięgu, ruchu na stronie oraz sprzedażyW a co za tym idzie zysków współpraca z Profitstore jest dla Ciebie. W momencie kiedy wejdziemy razem we współpracę Twoje produkty pojawią się na naszej stronie i będziemy je dla Ciebie reklamować. Gdy klient zdecyduje się na zakup na naszej stronie Twoim jedynym kosztem będzie prowizja od zakupionego produktu.

Do największych zalet współpracy z pośrednikiem jest zwiększona szansa na na sprzedaż. Dzięki zwiększeniu sprzedaży Twoje zyski wzrosną, a Twoja strona będzie dostrzegana przez szersze grono użytkowników. Nie wykluczone, że klienci kupujący na Profitstore w późniejszym czasie zdecydują się na zakup produktu bezpośrednio w Twoim sklepie. Dodatkowo nie musisz się martwić o pozycjonowanie i promocję kolejnej strony ponieważ to zadanie należy do nas.

Jeśli chcesz wejść z nami we współpracę wypełnij poniższy formularz kontaktowy i zacznijmy działać razem!

Rejestracja Sprzedawcy

Prześlij poniższy formularz, aby zostać sprzedawcą w tym sklepie.

Ważne: To nazwa, którą widzą klienci przy zakupie produktu. Wpisuj uważnie.

Opublikowano 1 komentarz

Promocja sklepu internetowego w internecie

Promocja sklepu internetowego w internecie

Zakładanie własnego sklepu internetowego i zarządzaniem nim często przyprawia początkujących, i nie tylko, przedsiębiorców o ból głowy. Istnieje wiele możliwości działania, osoby, które nie ustaliły sobie wcześniej planu mogą się w nich trochę pogubić. Szczególnie promocja sklepu internetowego w internecie jest tematem bardzo obszernym, który zapewnia nam wiele furtek. Zarówno bezpłatnych, o których pisaliśmy już w tutaj, jak i płatnych, o których za chwilę powiemy więcej. Jednakże decydując się na reklamę swojego sklepu internetowego pamiętaj, aby nie decydować się na zbyt wiele dróg jednocześnie. Warto przeprowadzić resarch i wybrać te, które najlepiej będą sprzyjały naszym celom biznesowym.

Płatne metody promocja sklepu internetowego w internecie

Jakie są trzy najpopularniejsze metody płatnej promocji sklepu? Przekonajmy się!

Pozycjonowanie

promocja sklepu internetowego w internecie

Jedną z najpopularniejszych metod marketingowych używanych w promocji sklepów internetowych jest pozycjonowanie. Działania obejmujące SEO, dobrze wykonane, prowadzą do uzyskania topowych pozycji w wynikach wyszukiwania Google na frazy oraz słowa kluczowe. Pamiętajmy o tym, że pozycjonowanie nie jest najłatwiejszą metodą promocja sklepu internetowego w internecie. Z tego względu warto oddać to zadanie w ręce specjalistów, którzy odpowiednio zajmą się naszą witryną. Pamiętaj również, że działania SEO przynoszą pierwsze rezultaty najczęściej dopiero po kilku miesiącach. Jakie korzyści może nam przynieść pozycjonowanie? Przede wszystkim, wzrost widoczności naszej witryny w organicznych wynikach wyszukiwania i to nie tylko na frazy kluczowe. Pozycjonowania skutkuje wzrostem liczby odwiedzić na stronie, co jest bezpośrednim skutkiem dotarcia do większej liczby potencjalnych klientów. Poza tym zwiększa rozpoznawalność i buduje zaufanie klienta do marki co jest jedną z najważniejszych kwestii.

Google AdWords

promocja sklepu internetowego w internecie

Kampanie Google AdWords są idealnym sposobem na promocja sklepu internetowego w internecie. Są także metodą, od której chętnie rozpoczynają nowi na rynku przedsiębiorcy. Właściwie skonstruowane reklamy niemal natychmiast mogą przełożyć się na zamówienia i zyski, jednakże nie przynoszą one długotrwałych wyników co jest sporą wadą Google AdWords. Tym różnią się od pozycjonowania, dodatkowo każda kampania AdWords musi być na bieżąco zasiana.

Marketplace

promocja sklepu internetowego w internecie

To ostatnia z najczęściej wykorzystywanych płatnych metod promocja sklepu internetowego w internecie, o której będzie mowa w tym artykule. Czym jest Marketplace? To serwisy, w których klienci mogą porównać oferty sprzedawców z różnych branż. Nie są to, jednakże tylko porównywarki cen, z którymi wiąże się nasze pierwsze skojarzenie. Marketplacem jest również Allegro czy Domodi czy Allani. To, gdzie się pokażesz będzie oczywiście zależało od Twojej branży, ceny produktów, marki oraz grupy docelowej. W przypadku konkurencyjnych cen idealnym rozwiązaniem będzie Allegro bądź Ceneo, jeżeli stawiasz na unikalność i indywidualizm skieruj się w stroną bardziej sprecyzowanych branżowo marketplec’ów.

Współpraca z Profitstore


Jeśli interesuje Cię taka forma zwiększania swojego zasięgu, ruchu na stronie oraz sprzedażyW a co za tym idzie zysków współpraca z Profitstore jest dla Ciebie. W momencie kiedy wejdziemy razem we współpracę Twoje produkty pojawią się na naszej stronie i będziemy je dla Ciebie reklamować. Gdy klient zdecyduje się na zakup na naszej stronie Twoim jedynym kosztem będzie prowizja od zakupionego produktu.

Do największych zalet współpracy z pośrednikiem jest zwiększona szansa na na sprzedaż. Dzięki zwiększeniu sprzedaży Twoje zyski wzrosną, a Twoja strona będzie dostrzegana przez szersze grono użytkowników. Nie wykluczone, że klienci kupujący na Profitstore w późniejszym czasie zdecydują się na zakup produktu bezpośrednio w Twoim sklepie. Dodatkowo nie musisz się martwić o pozycjonowanie i promocję kolejnej strony ponieważ to zadanie należy do nas.

Jeśli chcesz wejść z nami we współpracę wypełnij poniższy formularz kontaktowy i zacznijmy działać razem!

Rejestracja Sprzedawcy

Prześlij poniższy formularz, aby zostać sprzedawcą w tym sklepie.

Ważne: To nazwa, którą widzą klienci przy zakupie produktu. Wpisuj uważnie.

Opublikowano 1 komentarz

Promocja sklepu internetowego

Postawiłeś sklep internetowy i czekasz na nowe zamówienia. Warto wiedzieć, że nie zrobią się same. Szczególnie na początku działalności sklepu należy postawić na intensywną kampanię promocyjną. Taką, która sprawi, że klienci zauważą Twój sklep. Reklama w internecie wcale nie jest tak droga jak niektórzy sądzą. Obok płatnych sposobów, istnieją także bezpłatne metody promowania swojego sklepu internetowego. Jednakże, bez wątpienia, płatna reklama często jest efektywniejsza. Jak przeprowadzić promocja sklepu internetowego bezpłatnie?

Bezpłatne metody promocja sklepu internetowego

Blog sklepowy

promocja sklepu internetowego

Jest to doskonała metoda na gromadzenie odbiorców i promocja sklepu internetowego. Poprzez publikowanie ciekawych i angażujących artykułów zainteresujesz swoją ofertą potencjalnych klientów. O czym warto pamiętać zakładając swój blog? Warto wybrać prosty blog na platformie na której masz sklep. Trzeba także wybrać odpowiednia domenę, gdyż Twój blog powinien działać w tej samej domenie co sklep ( w ten sposób wesprzesz pozycjonowanie witryny w wyszukiwarce Google). Ponadto, pamiętaj także o zamieszczaniu w artykułach i tytułach słowa kluczowe wpisywane przez Twoich odbiorców w wyszukiwarce. Ważna jest także systematyka, aby podtrzymać zainteresowanie klientów, pisz zwięźle, interesująco i systematycznie. Pamiętaj o informowaniu konsumentów o newsach z Twojego sklepu internetowego, promocjach czy zamieszczaj wiadomości branżowe. Wykreowanie się na eksperta zwiększy zaufanie klientów do Twojego sklepu internetowego. Nie zapominaj także o atrakcyjnych grafikach.

Fora branżowe

promocja sklepu internetowego

Dobra opinia w branży to podstawa działalności w internecie, z tego też powodu warto kreować się na eksperta na forach branżowych. W jaki sposób to zrobić? Do promocja sklepu internetowego warto założyć konto firmowe z nazwą swojego sklepu internetowego i logiem. Kolejnym krokiem jest merytoryczne wypowiadanie się w tematycznych dyskusjach. Nie warto spamować w kółko linkami do swoich produktów, konto ma być po to, aby kłaść nacisk na budowanie pozytywnego wizerunku w sieci. Zaufanie do Twojego sklepu wzrośnie za każdym razem, gdy dobrze komuś doradzisz. Ponadto, poprzez zamieszczanie postów na forach branżowych, będziesz informował potencjalnych klientów o swoim sklepie internetowym.

Kanał na YouTube

promocja sklepu internetowego

Jest idealnym źródłem promocji dla większości sklepów internetowych. Dodatkowo, zamieszczenie filmów w tym serwisie jest całkowicie darmowe. Kanał powinien być zgodny z nazwą Twojego e-biznesu. Ponadto, należy zamieścić informacje o marce, logo, przygotować kategorie wideo i zadbać o content. Jaki? Na przykład, wideo prezentacje ciekawych produktów, testy, recenzje czy unboxingi. Zadbajmy o profesjonalizm filmów i atrakcyjne miniatury. Zachęcajmy także do subskrybowania kanału. Filmy są przyszłością promocja sklepu internetowego.

Social media

Social media są bardzo popularne co przekłada się na ich ogromny potencjał, który może zostać wykorzystany do promocji Twojego sklepu internetowego. W mediach społecznościowych możesz przede wszystkich budować społeczność, a także wchodzić w interakcje z odbiorcami. Na Facebooku możesz zadbać także o płatną reklamę wykorzystując w tym celu Facebook Ads. Jeśli Twój biznes opiera się na produktach lifestylowych zadbaj o promocja sklepu internetowego na Snapchacie czy Pintereście, możesz tam zamieszczać zdjęcia całkiem niezłej jakości.

Newsletter

promocja sklepu internetowego

Ten kanał komunikacji umożliwi Ci informowanie klientów o nowościach w Twoim sklepie, bestsellerach, a także ofertach specjalnych. Regularna wysyła e-maili przypomni im o Twojej ofercie. Wykorzystując do promocja sklepu internetowego newsletter pamiętaj o stałym szablonie zgodnym z identyfikacją wizualną Twojej firmy. Zadbaj także o wartościowy content, nie skupiaj się jedynie na sprzedaży. Dodawaj treści inspirujące – linki do ciekawych artykułów na Twoim blogu bądź stronach współpracujących. Zaproponuj także stałym klientom profity, których nie mają nowi użytkownicy. I co najważniejsze, personalizuj przekaz! Zapisz do newslettera umieść na głównej stronie sklepu i bloga. Zadbaj o wyróżniający się CTA (chociażby kupony rabatowe).  Newsletter jest formą pośrednią pomiędzy płatnymi i bezpłatnymi formami promocja sklepu internetowego. Od czego to zależy? Od tego czy tworzysz go sam czy zlecasz to komuś innemu.

Blogerzy

To kolejna forma pośrednia. Współpraca z blogerami odbywa się zazwyczaj na zasadzie barteru. W przypadku takiej współpracy, jedynym kosztem jest produkt, który wyślesz do przetestowania. Najistotniejsza w przypadku tej formy promocja sklepu internetowego jest komunikacja. Trzeba przekonać blogera do tego żeby zwrócił na Ciebie uwagę. Dlaczego warto podjąć się takiej formy współpracy? Dlatego, że bloger zbudował grupę lojalnych odbiorców. W tej grupie cieszy się on autorytetem. Kiedy osoba z branży Cię poleca, zyskujesz bezpośrednią reklamę u Twoich potencjalnych klientów oraz tworzysz swój pozytywny wizerunek.

Współpraca z Profitstore


Jeśli interesuje Cię taka forma zwiększania swojego zasięgu, ruchu na stronie oraz sprzedażyW a co za tym idzie zysków współpraca z Profitstore jest dla Ciebie. W momencie kiedy wejdziemy razem we współpracę Twoje produkty pojawią się na naszej stronie i będziemy je dla Ciebie reklamować. Gdy klient zdecyduje się na zakup na naszej stronie Twoim jedynym kosztem będzie prowizja od zakupionego produktu.

Do największych zalet współpracy z pośrednikiem jest zwiększona szansa na na sprzedaż. Dzięki zwiększeniu sprzedaży Twoje zyski wzrosną, a Twoja strona będzie dostrzegana przez szersze grono użytkowników. Nie wykluczone, że klienci kupujący na Profitstore w późniejszym czasie zdecydują się na zakup produktu bezpośrednio w Twoim sklepie. Dodatkowo nie musisz się martwić o pozycjonowanie i promocję kolejnej strony ponieważ to zadanie należy do nas.

Jeśli chcesz wejść z nami we współpracę wypełnij poniższy formularz kontaktowy i zacznijmy działać razem!

Rejestracja Sprzedawcy

Prześlij poniższy formularz, aby zostać sprzedawcą w tym sklepie.

Ważne: To nazwa, którą widzą klienci przy zakupie produktu. Wpisuj uważnie.

Opublikowano Dodaj komentarz

Usługi pośrednictwa w sprzedaży w internecie

usługi pośrednictwa w sprzedaży w internecie

Założenie firmy zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem i obawą dotyczącą tego czy biznes się powiedzie i czy wystarczy nam funduszy na utrzymanie i ustabilizowanie firmy na rynku. Przedsiębiorcy, szczególnie na początku swojej działalności, szukają prostych sposobów na zaoszczędzenie środków. Takich, które nie będą wymagały od nich podjęcia radykalnych kroków. Dobrym rozwiązaniem, dla przedsiębiorców wiążących swój biznes z handlem towarami mogą okazać się usługi pośrednictwa w sprzedaży w internecie, inaczej nazywane także dropshippingiem.

Usługi pośrednictwa w sprzedaży w internecie – dwa modele

usługi pośrednictwa w sprzedaży w internecie

Sama idea dropshipping opiera się na „wynajętym magazynie”. W transakcji biorą udział trzy strony, czyli sprzedawca, nabywca oraz właściciel magazynu, którym najczęściej jest dystrybutor, hurtownik czy też producent towaru. Transakcja rozpoczyna się w momencie nawiązania kontaktu pomiędzy nabywcą, a sprzedawcą, kończy się zaś w momencie dostawy towaru. W modelu usługi pośrednictwa w sprzedaży w internecie, sprzedawca nie ma do czynienia z fizycznym towarem. Wysyłka odbywa się pomiędzy dystrybutorem, a nabywcą.

Dropshipping występuje w dwóch odmianach, w zależności od tego czym zajmuje się sprzedawca. Pierwszy model opiera się na tym, że sprzedawca, w ramach transakcji świadczy usługi pośrednictwa w sprzedaży w internecie. Zajmuje się wyszukiwaniem klientów, zawieraniem transakcji, ale nie nabywaniem towaru. Sprzedaż towaru zarówno pod kątem formalnym, jak i fizycznym dokonywana jest pomiędzy dystrybutorem oraz nabywcą. W drugim modelu sprzedawca zajmuje się handlem, a jego działalność prowadzona jest jak normalny sklep. Jedyna cecha odróżniająca go od standardowego sklepu polega na tym, że nie ma fizycznego kontaktu z towarem, wysyłka zlecana jest dystrybutorowi, który dokonuje jej na rzecz nabywcy.

Jakie są zalety usługi pośrednictwa w sprzedaży w internecie?

Wygoda i niskie koszty to największa zaleta usługi pośrednictwa w sprzedaży w internecie. To właśnie odróżnia dropshipping od samodzielnego dystrybuowania sprzedawanych towarów. Oszczędności zyskamy także mając możliwość zrezygnowania z magazynu, materiałów niezbędnych do wysyłki oraz rezygnując z zatrudnienia pracowników magazynowych. Dropshipping pozwala nam także na zaoszczędzenie czasu i energii potrzebnych do zarządzania wysyłką, przygotowania paczek oraz konieczności kontroli stanów magazynowych. Zawarcie umowy dotyczącej dropshippingu nie jest trudne – tutaj możecie przeczytać więcej na ten temat.

Współpraca z Profitstore


Jeśli interesuje Cię taka forma zwiększania swojego zasięgu, ruchu na stronie oraz sprzedażyW a co za tym idzie zysków współpraca z Profitstore jest dla Ciebie. W momencie kiedy wejdziemy razem we współpracę Twoje produkty pojawią się na naszej stronie i będziemy je dla Ciebie reklamować. Gdy klient zdecyduje się na zakup na naszej stronie Twoim jedynym kosztem będzie prowizja od zakupionego produktu.

Do największych zalet współpracy z pośrednikiem jest zwiększona szansa na na sprzedaż. Dzięki zwiększeniu sprzedaży Twoje zyski wzrosną, a Twoja strona będzie dostrzegana przez szersze grono użytkowników. Nie wykluczone, że klienci kupujący na Profitstore w późniejszym czasie zdecydują się na zakup produktu bezpośrednio w Twoim sklepie. Dodatkowo nie musisz się martwić o pozycjonowanie i promocję kolejnej strony ponieważ to zadanie należy do nas.

Jeśli chcesz wejść z nami we współpracę wypełnij poniższy formularz kontaktowy i zacznijmy działać razem!

Rejestracja Sprzedawcy

Prześlij poniższy formularz, aby zostać sprzedawcą w tym sklepie.

Ważne: To nazwa, którą widzą klienci przy zakupie produktu. Wpisuj uważnie.

Opublikowano 1 komentarz

Umowa pośrednictwa w sprzedaży w internecie

umowa pośrednictwa w sprzedaży w internecie,jak wypromować swój sklep internetowy

Pośrednictwo sprzedaży w internecie wpisuje się w model dropshipping, który z kolei dzieli się na dwa rodzaje – sprzedaż bezpośrednią oraz pośrednictwo. Dropshipping jest formą sprzedaży towarów przez sklep internetowy bądź inny market place. W praktyce oznacza to, że dany sklep internetowy nie dysponuje sprzedawanymi przez siebie towarami, czyli nie magazynuje ich. Nawiązuje współpracę z dystrybutorem bądź hurtownią i to właśnie te podmioty dostarczają oferowane produkty ostatecznemu klientowi. W przypadku każdej kooperacji dwóch podmiotów warto ustalić warunki współpracy, także tutaj niezbędna jest umowa pośrednictwa w sprzedaży w internecie.

Zalet dropshippingu jest wiele. Jako największą można wyróżnić zminimalizowanie kosztów i przerzucenie ciężaru logistyki i dostawy na dystrybutora. W taki sposób oszczędzamy czas, a klienci mają szerszy wybór asortymentu niż w przypadku standardowego sklepu internetowego. Dodatkowo nie jesteśmy zmuszeni do zamrażania kapitału poprzez kupowanie duże ilości towaru. Po więcej informacji zapraszamy do naszego artykułu: Pośrednik sprzedaży internetowej – czy warto skorzystać z takiej współpracy? W zależności od sposobu sformułowania umowy istnieją dwa szczególne rodzaje dropshipping, które już wcześniej wymieniliśmy. Nas interesuje ten, który jest następstwem podpisania umowa pośrednictwa w  sprzedaży w internecie.

Pośrednictwo w sprzedaży – co to jest?

umowa pośrednictwa w sprzedaży w internecie

Pośrednictwo sprzedaży różni się od sprzedaży bezpośredniej tym, że nie nabywamy produktu od dystrybutora. Nasz sklep internetowy występuje w tej konfiguracji wyłącznie jako pośrednik. Elementy czy też etapy, które możemy wyróżnić w przedstawianym modelu to: gromadzenie przez sklep internetowy zamówień klientów, poinformowanie klienta na jakich zasadach zawiera on umowę dostawy towaru, a na koniec zamówienie finalne realizowane przez dystrybutora. Jak w każdym modelu, także tutaj zakres obowiązków, odpowiedzialności, a także wzajemnych zobowiązań powinien wynikać z zawartej  między sklepem internetowym, a dystrybutorem umowy pośrednictwa w sprzedaży w internecie.

Jak odpowiednio przygotować umowa pośrednictwa w sprzedaży w internecie?

umowy pośrednictwa w sprzedaży w internecie

Odpowiednio przygotowana umowa powinna dokładnie określać wszystkie obowiązki, odpowiedzialność, a także wzajemne powiązania podmiotów. Przede wszystkim należy dokładnie określić sposób komunikacji, wysyłki towarów, a także zasady uczestnictwa dystrybutora przy zwrocie towaru bądź odstąpienia od umowy. Ważnym elementem jest także wykorzystanie na stronie internetowej sklepu zdjęcia bądź opisy towarów pochodzących od dystrybutora. Te kwestie należy doprecyzować na samym początku, przy podpisywaniu umowy. Kolejnym ważnym elementem umowa pośrednictwa w sprzedaży w internecie jest kwestia przekazywania sobie danych osobowych klienta. Musimy tutaj uwzględnić obowiązujące przepisy dotyczące danych osobowych RODO.

Jeżeli sklep internetowy oferuje wyłącznie usługę pośredniczenia przy sprzedaży, to na dystrybutorze spoczywają kwestie odpowiedzialności za jakość oraz ewentualne wady towaru. Jednakże nie możemy wyłączyć lub ograniczyć swojej odpowiedzialności za wady towaru bądź jego niezgodność z opisem. Jako sprzedawca, także będziemy odpowiadać za niezgodność towaru z umową. Pośrednik, co jasno wynika z przepisów, musi poinformować klienta z kim zawierana jest umowa oraz określić koszt usługi oraz pośrednictwa. Model dropshipping możemy stosować tylko wówczas, gdy sklep internetowy nie nabywa towary i nie wystawia za niego faktury. Nie możemy w jakikolwiek sposób wprowadzić klienta w błąd, co do formy umowy i osoby sprzedającego.

W skrócie – co powinna zawierać umowa pośrednictwa w sprzedaży w internecie?

Umowa o dropshipping powinna regulować przede wszystkim:

  • strony umowy,
  • przedmiot umowy,
  • sposób składania zamówień,
  • sposoby płatności,
  • koszty, sposoby, a także terminy dostaw,
  • rodzaj dropshippingu przyjęty przez strony,
  • prawa i obowiązki stron wynikające z umowy,
  • stosunek stron do klienta końcowego,
  • zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa,
  • postanowienia końcowe.

Współpraca z Profitstore


Jeśli interesuje Cię taka forma zwiększania swojego zasięgu, ruchu na stronie, jak i sprzedaży a co za tym idzie zysków współpraca z Profitstore jest dla Ciebie. W momencie kiedy wejdziemy razem we współpracę Twoje produkty pojawią się na naszej stronie i będziemy je dla Ciebie reklamować. Gdy klient zdecyduje się na zakup na naszej stronie Twoim jedynym kosztem będzie prowizja od zakupionego produktu.

Do największych zalet współpracy z pośrednikiem jest zwiększona szansa na na sprzedaż. Dzięki zwiększeniu sprzedaży Twoje zyski wzrosną, natomiast Twoja strona będzie dostrzegana przez szersze grono użytkowników. Nie wykluczone, że klienci kupujący na Profitstore w późniejszym czasie zdecydują się na zakup produktu bezpośrednio w Twoim sklepie. Dodatkowo nie musisz się martwić o pozycjonowanie i promocję kolejnej strony ponieważ to zadanie należy do nas.

Jeśli chcesz wejść z nami we współpracę wypełnij poniższy formularz kontaktowy i zacznijmy działać razem!

Rejestracja Sprzedawcy

Prześlij poniższy formularz, aby zostać sprzedawcą w tym sklepie.

Ważne: To nazwa, którą widzą klienci przy zakupie produktu. Wpisuj uważnie.

Opublikowano 1 komentarz

Pośrednik sprzedaży internetowej – czy warto skorzystać z takiej współpracy?

Pośrednictwo sprzedaży internetowej, inaczej dropshipping to model sprzedaży internetowej. Charakteryzuje się tym, że sklep prowadzący sprzedaż przenosi realizację wysyłki bezpośrednio na dostawcę. Mówiąc inaczej, sklep przyjmuje zamówienia i sprzedaje produkty, jednakże wysyła je dostawca. Sklep pełni jedynie rolę swego rodzaju pośrednika. Czy warto rozważyć współpracę z pośrednik sprzedaży internetowej?

Jakie korzyści przynosi współpraca z pośrednik sprzedaży internetowej?

pośrednik sprzedaży internetowej

Podstawowym pytaniem, które nasuwa się w związku z dropshippingiem jest w jaki sposób to się właściwie opłaca i jak można na tym skorzystać. W jaki sposób zarabia się za pomocą pośrednik sprzedaży internetowej? Źródłem zysku w tym przypadku jest różnica pomiędzy ceną hurtową jaką ma dostawca, a detaliczną, jaką płaci klient. To odnosi się do każdego biznesu. Jednakże sklep internetowy nie ponosi w takim wypadku żadnych kosztów związanych z magazynowaniem i logistyczną obsługą zamówienia. Jakie korzyści ma z kolei hurtownik? Podstawową z nich jest brak konieczności zajmowania się promocją i docieraniem do klienta. Tymi elementami zajmuje się sklep internetowy. Dropshipping skraca proces sprzedaży o istotny element związany z zakupem towarów od dostawcy i ich transportem do magazynu sprzedawcy. To oszczędność czasu, energii, a także pieniędzy.

Dla kogo dropshipping jest dobrym rozwiązaniem?

pośrednik sprzedaży internetowej

Współpraca z pośrednik sprzedaży internetowej to idealne rozwiązanie na zarabianie w formie prowadzenia sklepu internetowego przez osoby o ograniczonych możliwościach magazynowania towarów. Jeśli nie posiadamy magazynu bądź odpowiednio dużych środków potrzebnych do jego wynajęcia dropshipping to dla nas idealne rozwiązanie. Dropshipping jest także idealną opcją dla osób, które ze względu na miejsce zamieszkania mogą mieć problemy z realizacją zamówień. Skorzystanie ze współpracy z pośrednik sprzedaży internetowej jest także dogodnym rozwiązaniem dla początkujących sprzedawców. Nie wymaga dużego kapitału, a pozwala sprawdzić się w sprzedaży internetowej. Dzięki dropshippingowi masz możliwość przetestowania swoich umiejętności sprzedażowych. Jednocześnie nie wydasz pieniędzy na stworzenie asortymentu i budowę infrastruktury związanej ze sklepem.

Pośrednictwo sprzedaży internetowej może być także idealnym rozwiązaniem dla osób szukających dodatkowego źródła dochodów bądź planują przejście z etatu do pracy na własny rachunek. W takiej korelacji nie musimy poświęcać czasu na zamawianie, pakowanie i wysyłanie produktów czy też promocję, marketing oraz kontakt z klientem.

Współpraca z Profitstore


Jeśli interesuje Cię taka forma zwiększania swojego zasięgu, ruchu na stronie, jak i sprzedaży a co za tym idzie zysków współpraca z Profitstore jest dla Ciebie. W momencie kiedy wejdziemy razem we współpracę Twoje produkty pojawią się na naszej stronie i będziemy je dla Ciebie reklamować. Gdy klient zdecyduje się na zakup na naszej stronie Twoim jedynym kosztem będzie prowizja od zakupionego produktu.

Do największych zalet współpracy z pośrednikiem jest zwiększona szansa na na sprzedaż. Dzięki zwiększeniu sprzedaży Twoje zyski wzrosną, natomiast Twoja strona będzie dostrzegana przez szersze grono użytkowników. Nie wykluczone, że klienci kupujący na Profitstore w późniejszym czasie zdecydują się na zakup produktu bezpośrednio w Twoim sklepie. Dodatkowo nie musisz się martwić o pozycjonowanie i promocję kolejnej strony ponieważ to zadanie należy do nas.

Jeśli chcesz wejść z nami we współpracę wypełnij poniższy formularz kontaktowy i zacznijmy działać razem!

Rejestracja Sprzedawcy

Prześlij poniższy formularz, aby zostać sprzedawcą w tym sklepie.

Ważne: To nazwa, którą widzą klienci przy zakupie produktu. Wpisuj uważnie.

Opublikowano Dodaj komentarz

Jak promować swój sklep internetowy?

jak wypromować swój sklep internetowt

Promocja sklepu nie jest zadaniem jednorzędowym. Zwiększanie sprzedaży to aktywność wielopłaszczyznowa, która skupia się wokół marki i jej oferty. Z jednej strony strategia ta ma na celu dotarcie z odpowiednim przekazem do właściwego odbiorcy, a z drugiej strony ma zachęcić go do zakupów. Ponadto odpowiednio zaplanowana strategia powinna usunąć wszystkie przeszkody pojawiające się w trakcie procesu zakupowego. Internet to miliardy sklepów branżowych i wielobranżowych. Aby stanąć w ich czołówce trzeba zaplanować odpowiednie działania. Sposobów na marketing internetowy jest wiele. Możemy zająć się tym samodzielnie bądź zlecić działania profesjonalistom. Jak promować swój sklep internetowy? Istnieje kilka narzędzi, które mogą nam w tym pomóc.

Po pierwsze – SEO i SEM

jak wypromować swój sklep internetowy

Mówiąc o SEO możemy stwierdzić, że jest to jeden z najtrudniejszych elementów służących do promocji sklepu, jednakże jest on niezbędny. Czynników, które wpływają na SEO jest sporo i niekoniecznie zależą od nasze sklepu, a np. od algorytmów i ustawień usług Google. Z tego też względu warto w tej kwestii posiłkować się pomocą specjalistów, którzy stworzą nam odpowiedni content oraz wartościowe linki. Zanim jednakże przystąpimy do zadań z zakresu SEO warto przygotować stronę do pozycjonowania. Sposobów na pozycjonowanie stron internetowych jest wiele. Mogą to być zaplecza SEO czy stworzenie bloga internetowego. Pamiętajmy jednakże, że pozycjonowanie to proces długofalowy, który nie przyniesie efektów od razu.

Po drugie – kampanie AdWords

Jeśli planujemy sprzedawać produkty, które są wyszukiwane w Google powinniśmy pomyśleć o kampaniach AdWords. Jak promować swój sklep internetowy przy użyciu kampanii AdWords? Jakie zalety przynosi ta metoda?  AdWords oferuje szeroki zakres reklam, które skutecznie trafiają do użytkowników sieci. AdWords oferuje nam wiele form, takich jak, reklamy tekstowe, banery internetowe, remarketing, reklamy wideo, reklamy w aplikacjach czy zakupy Google. System wykorzystuje słowa kluczowe, pozwala także na precyzyjne określenie odbiorców reklamy. Dzięki tym funkcjom, w każdej kampanii możemy dokładnie zdefiniować dane demograficzne potencjalnych klientów. Określona reklama, dzięki temu, trafi do tych klientów, których chcemy pozyskać.

Po trzecie – social media

Social media to codzienność wielu Internautów. Korzystanie z mediów społecznościowych jest czymś całkowicie normalnym i powszechnym dlatego też warto wykorzystać je do wypromowania sklepu internetowego. Najbardziej popularnym portalem społecznościowym jest Facebook. Prowadzenie fp, stron firmowych czy grup facebook’owych to dobry sposób na promocję każdej firmy.  Najważniejsze wpisy warto promować poprzez wykupienie reklamy, w której wyznaczamy target. Dzięki temu wpis trafi do osób, które się nim zainteresują. Prowadząc social media warto także dbać o kontakt i dialog z użytkownikami. Regularne, ciekawe wpisy i odpowiadanie na komentarze oraz wiadomości pozwoli nam uzyskać zaufanie odbiorców. Odpowiednio potraktowany fan wystawi nam dobrą opinie i zaprosi znajomych do polubienia strony. Poza Facebookiem warto wziąć pod uwagę także Instagram, Twitter, a także, jeśli dysponujemy większym budżetem YouTube.

Po czwarte – e-mail marketing

Agencje zajmujące się wysyłką mailingu dysponują wieloma bazami. Wśród nich możesz znaleźć potencjalnych klientów. To dobre rozwiązanie dla początkujących w internecie firm. Bazę możesz budować także na własną rękę. Wystarczy zachęcić użytkowników do zapisywania się na newsletter. Mailing jest najtańszym, a także najbardziej efektywnym kanałem marketingowym. Do jego największych zalet należy elastyczność, gdyż wbrew pozorom, kampanie e-mail marketingowe nie muszą być utożsamiane ze spamem. Działania marketingowe to tylko jeden z celów, które można realizować za pomocą mailingu. Pozwala ona na podejmowanie każdej tematyki od newsletterów i subskrypcji, przez  wiadomości transakcyjne i związane z logistyką zamówień, aż po informacje organizacyjne dotyczące konferencji, eventów czy agendy.

Nie są to oczywiści wszystkie metody, które odpowiedzą nam na pytanie jak promować swój sklep internetowy? Jeżeli korzystamy już z tych wymienionych powyżej możemy skupić się na takich kwestiach, jak porównywarki cen, display, współpraca z blogerami, agregatory ofert, współpraca z serwisami tematycznymi, fora, powiadomienia push czy też współpraca z serwisem Allegro. Opcji jest wiele i warto zastanowić się nad każdą z nich. Warto zajrzeć także do artykułu mówiącego o tym jak reklamować sklep internetowy.

Współpraca z Profitstore


Jeśli interesuje Cię taka forma zwiększania swojego zasięgu, ruchu na stronie, jak i sprzedaży a co za tym idzie zysków współpraca z Profitstore jest dla Ciebie. W momencie kiedy wejdziemy razem we współpracę Twoje produkty pojawią się na naszej stronie i będziemy je dla Ciebie reklamować. Gdy klient zdecyduje się na zakup na naszej stronie Twoim jedynym kosztem będzie prowizja od zakupionego produktu.

Do największych zalet współpracy z pośrednikiem jest zwiększona szansa na na sprzedaż. Dzięki zwiększeniu sprzedaży Twoje zyski wzrosną, natomiast Twoja strona będzie dostrzegana przez szersze grono użytkowników. Nie wykluczone, że klienci kupujący na Profitstore w późniejszym czasie zdecydują się na zakup produktu bezpośrednio w Twoim sklepie. Dodatkowo nie musisz się martwić o pozycjonowanie i promocję kolejnej strony ponieważ to zadanie należy do nas.

Jeśli chcesz wejść z nami we współpracę wypełnij poniższy formularz kontaktowy i zacznijmy działać razem!

Rejestracja Sprzedawcy

Prześlij poniższy formularz, aby zostać sprzedawcą w tym sklepie.

Ważne: To nazwa, którą widzą klienci przy zakupie produktu. Wpisuj uważnie.

Opublikowano 1 komentarz

Jak reklamować sklep internetowy?

jak reklamować sklep internetowy

Mimo, iż e-commerce nie jest w Polsce zjawiskiem nowym, branża ta cały czas dynamicznie się rozwija. Wielu przedsiębiorców dostrzega sens posiadania sklepu internetowego. Jednakże posiadanie sklepu online to jedno, a zyski z niego to zupełnie inna sprawa. Wysoka jakość asortymentu oczywiście zapewni Ci stałych klientów, jednakże najpierw muszą oni Cię znaleźć. W tej sytuacji niezbędna jest wiedza dotycząca sposobów promocji w Internecie. Jak reklamować sklep internetowy? To pytanie, na które każdy przedsiębiorca prowadzący sklep internetowy musi znaleźć odpowiedź. Pierwszym krokiem jest przemyślenie strategii i określenie tego, co właściwie chcemy osiągnąć za pomocą reklamy. Warto także przemyśleć nasz budżet, gdyż reklama, nawet okrojona generuje koszty.

Jak reklamować sklep internetowy?

Promować sklep internetowy możemy na wiele sposobów. Niektóre wymagają większych inne mniejszych nakładów kosztów. W zależności od tego jakim budżetem dysponujesz, możesz wybrać szybkie i kosztowne sposoby reklamowania sklepu, bądź tańsze, które, jednakże wymagają nieco więcej czasu.

Pozycjonowanie

jak reklamować sklep internetowy

Pozycjonowanie jest ważne. Z tego też względu nie powinno stanowić alternatywy do wyboru. Dlaczego? Jeżeli naszym celem jest prowadzenie sklepu internetowego przyciągającego klientów i przynoszącego realne zyski, musimy zadbać o optymalizację naszej witryny. Takie działania sprawią, że poprawimy swoją pozycję w indeksie Google. Pozycjonowanie jest ogółem procesów służących lepszym wynikom organicznym, a także zwiększonej konwersji. Skutecznie działania dotyczące pozycjonowania mogą przyczynić się do skokowego wzrostu odwiedzających Twoją stronę. Jakie są najważniejsze elementy pozycjonowania? Tworzymy wartościowe i unikalne treści, modyfikujemy kod strony www, tworzymy link building, używamy przyjaznych adresów url, logicznych ścieżek kategorii, a także dopasowujemy stronę pod kontem responsywności.

Reklamy Google Ads

jak reklamować sklep internetowy

Jeśli chcemy działać kompleksowo to, oprócz pozycjonowania, warto rozważyć uruchomienie kampanii Google Ads. Ta strategia nie należy do przesadnie oszczędnych, jednakże prawda jest taka, że aby osiągnąć rezultaty, najczęściej należy zapłacić. Dobrą wiadomością jest to, że zoptymalizowanie kampanii może takie koszty zminimalizować. Google Ads to narzędzie, które oferuje szereg działań. Możesz wykorzystywać je niezależnie bądź w połączeniu. Jak reklamować sklep internetowy z użyciem możliwości, które daje GA? Do reklamowania naszego sklepu możemy wybrać 4 typy kampanii – produktową, w sieci reklamowej, wideo, a także w sieci wyszukiwania. Każda z nich ma swoje zalety i wady. Wybór kampanii zależy, przede wszystkim, od celu i środków jakimi dysponujemy. Warto przeanalizować wszystkie opcje i jak najbardziej zoptymalizować cały proces. Jeśli Twoim celem jest sprzedaż, najlepszym wyborem będzie kampania produktowa.

Social media

Obecność w social mediach powinna stać się dla firm czymś normalnym i naturalnym. Są to idealne kanały służące do przyciągnięcia i przywiązania do siebie użytkowników. Nie sposób jednakże opisać jednej strategii, która będzie działać. Wszystko zależy od sklepu internetowego. E-commerce to bardzo specyficzna grupa wymagająca indywidualnego podejścia do tematu. Media społecznościowe mają pewną przewagę nad komunikacją marketingową. Jaką? Pozwalają na komunikację dwustronną. Prowadzenie, np. fanpage, pozwala na większy zakres działania niż tradycyjna komunikacja. Pamiętajmy, że klient chce mieć firmę na wyciągnięcie ręki, a marketerzy mają mu to umożliwić. Dlatego też warto prowadzić z klientami aktywną komunikację, np. za pomocą Massengera. Warto także rozważyć możliwość płatnych reklam w mediach społecznościowych oraz prowadzenie sklepu także na Facebooku. Jakie są najlepsze media społecznościowe dla e-commerce? Z pewnością jest to Facebook, który obecnie stanowi podstawę. Warto zastanowić się także nad Instagramem oraz Twitterem.

Jakie są inne sposoby tego jak reklamować sklep internetowy?

Oprócz wymienionych i opisanych wyżej sposobów, warto wymienić jeszcze kilka. Po pierwsze, influencer marketing. Można by go na siłę zaliczyć do social media, jednakże dużą grupę influencerów stanowią Blogerzy, których działalność w dużej mierze jest niezależna od social media. Co warto zaliczyć do zalet takiego rozwiązania? Masz większą szansę na dotarcie do osób zainteresowanych Twoją branżą. Współpraca z twórcami zwiększy Twoją wiarygodność w oczach internautów. Dodatkowo dywersyfikujesz źródło pozyskiwania klientów. Po drugie, content marketing. Zaliczamy do niego, przede wszystkim prowadzenie bloga firmowego. Rozwiązanie to jest dobre pod względem SEO, odpowiada na potrzeby użytkownika, a także prowadzi do zwiększenia się ruchu na stronie internetowej. Dobra treść zwiększa konwersje. Poza tym warto także rozważyć takie opcje, jak korzystanie z mailingu, nawiązanie współpracy z porównywarkami, a także marketplace’ami.  

Pamiętajmy także o tym, że reklama sklepu internetowego, aby była skuteczna, musi być zdywersyfikowana. Projektując kampanię reklamową najczęściej wykorzystuje się kilka sposobów promowania po to, aby zintensyfikować rezultat. Sposobów na to jak reklamować sklep internetowy jest naprawdę wiele. Wystarczy wybrać dwa czy trzy, aby zobaczyć widoczny rezultat.

Współpraca z Profitstore


Jeśli interesuje Cię taka forma zwiększania swojego zasięgu, ruchu na stronie, jak i sprzedaży a co za tym idzie zysków współpraca z Profitstore jest dla Ciebie. W momencie kiedy wejdziemy razem we współpracę Twoje produkty pojawią się na naszej stronie i będziemy je dla Ciebie reklamować. Gdy klient zdecyduje się na zakup na naszej stronie Twoim jedynym kosztem będzie prowizja od zakupionego produktu.

Do największych zalet współpracy z pośrednikiem jest zwiększona szansa na na sprzedaż. Dzięki zwiększeniu sprzedaży Twoje zyski wzrosną, natomiast Twoja strona będzie dostrzegana przez szersze grono użytkowników. Nie wykluczone, że klienci kupujący na Profitstore w późniejszym czasie zdecydują się na zakup produktu bezpośrednio w Twoim sklepie. Dodatkowo nie musisz się martwić o pozycjonowanie i promocję kolejnej strony ponieważ to zadanie należy do nas.

Jeśli chcesz wejść z nami we współpracę wypełnij poniższy formularz kontaktowy i zacznijmy działać razem!

Rejestracja Sprzedawcy

Prześlij poniższy formularz, aby zostać sprzedawcą w tym sklepie.

Ważne: To nazwa, którą widzą klienci przy zakupie produktu. Wpisuj uważnie.



Opublikowano Dodaj komentarz

Jak efektywnie sprzedawać w internecie?

Użytkownicy kochają zakupy online. Wynika to z ich prostoty, wygody, niskich cen, oszczędności czasu, a także różnorodności dostępnych produktów. Z roku na rok ilość pieniędzy wydawanych w e-sklepach oraz na aukcjach internetowych jest coraz większa. Internet jest kanałem, który wraz z upływem lat wykazuje coraz większy potencjał sprzedażowy. Rynek e-commerce w Polsce rośnie co, z jednej strony, stwarza sprzedawcom nowe szanse, a z drugiej grozi ryzykiem silniejszej konkurencji. Jak efektywnie sprzedawać w internecie?

Zdjęcie

jak efektywnie sprzedawać w internecie

Zdjęcia to pierwszy i niekiedy jedyny element, który interesuje kupującego. Do wykonania zdjęć, które zwrócą uwagę kupujących wcale nie potrzebujemy profesjonalnego aparatu. Wystarczy umiejętnie wykorzystany smartfon i kilka trików, które sprawią, że proponowane przez nas produkty będą się dobrze prezentowały. Jeśli zdjęcia produktu robisz sam zadbaj o odpowiednie oświetlenie oraz neutralne tło. W przypadku odzieży warto zaprezentować nasze produkty na modelce bądź manekinie.

Szczegółowy opis produktu

jak efektywnie sprzedawać w internecie

Klient wszedł w Twoją ofertę skuszony interesującym zdjęciem i co dalej? Dobrze by było gdyby nie rozmyślił się przez słaby opis produktu bądź jego brak. Odpowiednio zredagowany opis może przynieść zaskakujące wyniki sprzedażowe. Co powinno znaleźć się w opisie? Z pewnością podstawowe informacje. W przypadku odzieży będą to rozmiar, wymiary, opis materiału i wzoru, a także informacja o wysyłce. Z usług jakich przewoźników korzystamy? Ile wynosi koszt wysyłki? Czy jest możliwość dostarczenia do paczkomatu. Te elementy są bardzo ważne, ponieważ często szukając czegoś w internecie klientowi zależy na czasie. Z tego też względu nie ma ochoty na pisanie wiadomości z zapytaniem o interesujące go szczegóły. Jeśli więc nie zawrzesz w opisie podstawowych informacji nie tylko stracisz część potencjalnych klientów, ale także za każdym razem będziesz musiał podawać w wiadomości szczegółowe informacje. Nie lepiej zrobić to raz?

Budowanie wiarygodności

jak efektywnie sprzedawać w internecie

Jak efektywnie sprzedawać w internecie? Aby osiągnąć odpowiednie i pożądane wyniki trzeba budować swoją wiarygodność. W jaki sposób? Przede wszystkim poprzez komentarze oraz opinie. Jeżeli zakładasz własny sklep internetowy bądź korzystasz z usług takich platform jak Allegro, powalcz o komentarze. Niezależnie od tego czy sprzedajesz jako firma czy jako osoba prywatna, brak komentarzy sprawi, że mało kto będzie chciał kupić od Ciebie produkt bojąc się oszustwa bądź słabej jakości.

Odpowiadając na pytanie jak efektywnie sprzedawać w internecie warto wspomnieć także o takich elementach, jak określenie grupy docelowej, cross-selling i up-selling, content marketing oraz SEO. Wspominaliśmy już o tym w innym artykule. Zapraszamy tutaj.

Współpraca z Profitstore


Jeśli interesuje Cię taka forma zwiększania swojego zasięgu, ruchu na stronie, jak i sprzedaży a co za tym idzie zysków współpraca z Profitstore jest dla Ciebie. W momencie kiedy wejdziemy razem we współpracę Twoje produkty pojawią się na naszej stronie i będziemy je dla Ciebie reklamować. Gdy klient zdecyduje się na zakup na naszej stronie Twoim jedynym kosztem będzie prowizja od zakupionego produktu.

Do największych zalet współpracy z pośrednikiem jest zwiększona szansa na na sprzedaż. Dzięki zwiększeniu sprzedaży Twoje zyski wzrosną, natomiast Twoja strona będzie dostrzegana przez szersze grono użytkowników. Nie wykluczone, że klienci kupujący na Profitstore w późniejszym czasie zdecydują się na zakup produktu bezpośrednio w Twoim sklepie. Dodatkowo nie musisz się martwić o pozycjonowanie i promocję kolejnej strony ponieważ to zadanie należy do nas.

Jeśli chcesz wejść z nami we współpracę wypełnij poniższy formularz kontaktowy i zacznijmy działać razem!

Rejestracja Sprzedawcy

Prześlij poniższy formularz, aby zostać sprzedawcą w tym sklepie.

Ważne: To nazwa, którą widzą klienci przy zakupie produktu. Wpisuj uważnie.

Opublikowano Dodaj komentarz

Jak sprzedawać w internecie?

Planujesz rozpocząć sprzedaż internetową, ale nie wiesz jakie kanały warto wykorzystać? Internet jest skarbnicą oferującą wiele form sprzedaży. Podstawą jest oczywiście sklep internetowy, który umożliwia Ci wykreowanie własnej marki. Mam także alternatywne rozwiązanie, jakim jest portal Allegro. Celem każdej osoby prowadzącej działalność handlową jest osiągnięcie jak największych zysków ze sprzedaży. Jak sprzedawać w internecie? Warto zastanowić się nad tym co możemy zrobić by przyciągnąć do siebie jak największą liczbę klientów.

Co warto wiedzieć o tym jak sprzedawać w internecie?

jak sprzedawać w internecie

Atrakcyjne ceny i szeroka oferta to elementy, które wpływają pozytywnie na rozwój e-commerce w Polsce.  Wielu Polaków decyduje się na takie rozwiązanie ze względu na wygodę zakupów przez internet. O czym warto wiedzieć? Zacznijmy od podstaw. Przede wszystkim, rozpoczynając działalność gospodarczą trzeba dopełnić wszelkie formalności z nią wiązane oraz przygotować się do otwarcia sklepu. Jak sprzedawać w internecie? Zacznijcie od wyszukania niszy, czyli popytu, który dotychczas nie został zaspokojony. Zastanówcie się także nad tym, kto będzie Waszym klientem. Dobrze scharakteryzowany target pozwoli Wam na zaprojektowanie odpowiedniego rodzaju komunikacji z klientem. Jeżeli dopiero rozpoczynasz działalność najlepszym rozwiązaniem jest otwarcie sklepu powiązanego tematycznie z czymś na czym się znasz i co lubisz. Osobiste doświadczenia i pasja są bezcenne przy prowadzeniu działalności i w kontaktach z klientem. Zadbaj także o analizę rynku, czyli sprawdź jak wygląda konkurencja na portalach typu Allegro i podobnych tematycznie stronach internetowych. Jakie narzędzia sprzedaży internetowej warto wykorzystać?

Sklep internetowy

jak sprzedawać w internecie

Dlaczego warto zdecydować się na prowadzenie własnego sklepu online? Głównie przez wzgląd na to, że sklepy internetowe są przyszłością handlu i najpraktyczniejszym kanałem sprzedaży internetowej. E-biznes jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, co pokazują statystki dotyczące zwiększającej się z roku na rok ilości osób kupujących przez internet. Własny sklep umożliwi Ci wykreowanie stabilnej marki. Dzięki takiemu rozwiązaniu przyciągniesz do siebie lojalnych klientów, którzy będą kupować u Ciebie produkty nie tylko ze względu na cenę, ale przede wszystkim jakość.

Portale aukcyjne

Jak sprzedawać w internecie posługując się alternatywnymi metodami? Możemy zdecydować się na skorzystanie z portali aukcyjnych, z których najpopularniejszym jest Allegro. Warto wystawiać tutaj swoje produkty. Dlaczego? Umożliwi Ci to poszerzenie grupy odbiorców co, w przyszłości, pozytywnie wpłynie na Twoje zyski. Decydując się na ten krok musimy jednakże pamiętać o tym, że portale aukcyjne to jedynie kanały wspomagające sprzedaż. Na Allegro obowiązuje restrykcyjny regulamin, który uniemożliwia promocję e-sklepów przez handlowców. Ponadto serwis pobiera prowizje od sprzedaży. Z tego też względu bardziej korzystne wydaje się być zainwestowanie i wypracowanie własnej marki.

Porównywarki cen

jak sprzedawać w internecie

Porównywarka cen jest kolejnym elementem, na który warto zwrócić uwagę zastanawiając się nad tym jak sprzedawać w internecie. Tego typu marketplace daje Ci możliwość wystawienia swoich produktów co z kolei umożliwia potencjalnym klientom porównanie Twojej oferty z konkurencją. Korzystne ceny bądź aktualne promocje mogą wygenerować na Twojej stronie naprawdę spory ruch i zwiększyć liczbę sfinalizowanych transakcji. Ważną kwestią jest także to, że porównywarki cenowe są bardzo popularne wśród internautów, dlatego też naprawdę warto się na nich znaleźć.

Blog

Dobrze prowadzony, interesujący blog sklepowy może wygenerować naprawdę dużą sprzedaż. Wartościowe treści to coś co cenią sobie internauci. Dlatego też jednym z kanałów wspomagających sprzedaż w Twoim sklepie internetowym powinien być blog. Blog może mieć także pozytywny wpływ na pozycjonowanie Twojej witryny, jednakże warto pamiętać, że taka działalność będzie miała sens jedynie w przypadku systematycznego wrzucania artykułów.

Social media

Kto w dzisiejszych czasach nie posiada Facebooka? Nieliczni. Dlatego właśnie media społecznościowe są tak istotnym kanałem sprzedaży. To właśnie na nich masz najlepszą okazję do kreowania swojej marki, wchodzenia w interakcję z odbiorcami oraz zachęcania do dokonania zakupu. Social media mają wpływ nie tylko na wizerunek, ale także sprzedaż. Na Facebooku może przygotować kampanię reklamową, która przekieruje Twój target bezpośrednio do sklepu internetowego. Podobne możliwości daje Instagram.

Tak więc, jak sprzedawać w internecie?

Jak sprzedawać w internecie? Najlepszym rozwiązaniem okazuje się założenie sklepu internetowego i wspomaganie go innymi kanałami sprzedaży. Omnichannel jest rozwiązaniem najbardziej efektywnym, przynoszącym zadziwiające efekty. Nie musisz oczywiście wykorzystywać wszystkich form wymienionych w artykule. Wybór odpowiednich narzędzi powinien być uzależniony od grupy docelowej do której kierujesz ofertę oraz branży w której działasz.

Współpraca z Profitstore


Jeśli interesuje Cię taka forma zwiększania swojego zasięgu, ruchu na stronie, jak i sprzedaży a co za tym idzie zysków współpraca z Profitstore jest dla Ciebie. W momencie kiedy wejdziemy razem we współpracę Twoje produkty pojawią się na naszej stronie i będziemy je dla Ciebie reklamować. Gdy klient zdecyduje się na zakup na naszej stronie Twoim jedynym kosztem będzie prowizja od zakupionego produktu.

Do największych zalet współpracy z pośrednikiem jest zwiększona szansa na na sprzedaż. Dzięki zwiększeniu sprzedaży Twoje zyski wzrosną, natomiast Twoja strona będzie dostrzegana przez szersze grono użytkowników. Nie wykluczone, że klienci kupujący na Profitstore w późniejszym czasie zdecydują się na zakup produktu bezpośrednio w Twoim sklepie. Dodatkowo nie musisz się martwić o pozycjonowanie i promocję kolejnej strony ponieważ to zadanie należy do nas.